Tanie noclegi nad Morzem Bałtyckim

107

Views

Dzieciństwo nad Bałtykiem
Moje najlepsze wspomnienia z dzieciństwa to wakacje z rodzicami. Co roku pakowaliśmy nasz mały, stary samochód aż po sufit i o świcie wyruszaliśmy w drogę. Mieszkaliśmy na południu Polski, dlatego podróż nad morze wydawała się dla mnie, małej dziewczynki, podróżą na koniec świata. Po drodze razem z siostrą śpiewałyśmy piosenki i z niecierpliwością dopytywałyśmy rodziców jak długo będziemy jeszcze jechać. Nie mogłyśmy doczekać się skakania przez fale i budowania zamków z piasku. Tanie noclegi nad Morzem Bałtyckim sprawiały, że rodzice mogli pozwolić sobie na zabranie nas na wakacje aż na dwa tygodnie. Codziennie od rana do wieczora bawiłam się na plaży. Wracaliśmy do domu opaleni na brąz, szczęśliwi, z mnóstwem wspomnień, które zostaną w naszej głowie na zawsze. Kiedy będę miała swoje dzieci, na pewno także będę zabierać je na wakacje nad Bałtyk. Chciałabym, żeby one też poczuły kiedyś ten wspaniały klimat, poznały smak wyjątkowych lodów jedzonych na plaży i ryb w nadmorskich smażalniach.

Inne wpisy o podróżach, rekreacji oraz turystyce: